Polnische Berufe II

 

Polnische Berufe II. Hier ein paar weitere Vorschläge. Vielleicht wird sich diese Zusammenstellung jemandem als nützlich erweisen.

Ich bin Landwirt/in von Beruf ♂ Z zawodu jestem rolnikiem♀ Z zawodu jestem rolniczką
Ich bin Lehrer/invon Beruf ♂ Z zawodu jestem nauczycielem♀ Z zawodu jestem nauczycielką
Ich bin Lektor/invon Beruf ♂ Z zawodu jestem lektorem♀ Z zawodu jestem lektorką
Ich bin Logopäde/Logopädinvon Beruf ♂ Z zawodu jestem logopedą♀ Z zawodu jestem logopedką
Ich bin Lokomotivführer/invon Beruf ♂ Z zawodu jestem kierowcą lokomotywy♀ Z zawodu jestem
Ich bin Luftverkehrskaufmann/-frau von Beruf ♂ Z zawodu jestem specjalistą ds. zarządzania i marketingu w ruchu lotniczym♀ Z zawodu jestem specjalistką ds. zarządzania i marketingu w ruchu lotniczym
Ich bin Maler/invon Beruf ♂ Z zawodu jestem malarzem♀ Z zawodu jestem malarką
Ich bin Marketing-Manager/invon Beruf ♂ Z zawodu jestem menadżerem działu marketingu♀ Z zawodu jestem menadżerką działu marketingu
Ich bin Marketingassistent/invon Beruf ♂ Z zawodu jestem asystentem w dziale marketingu♀ Z zawodu jestem asystentką w dziale marketingu
Ich bin Marketingleiter/invon Beruf ♂ Z zawodu jestem kierownikiem działu marketingu♀ Z zawodu jestem kierowniczką działu marketingu
Ich bin Marktforscher/invon Beruf ♂ Z zawodu jestem badaczem rynku♀ Z zawodu jestem badaczką rynku
Ich bin Maschinenbauingenieur/invon Beruf ♂ Z zawodu jestem inżynierem budowy maszyn♀ Z zawodu jestem inżynierem budowy maszyn
Ich bin Masseur/invon Beruf ♂ Z zawodu jestem masażystą♀ Z zawodu jestem masażystką
Ich bin Mathematiker/invon Beruf ♂ Z zawodu jestem matematykiem♀ Z zawodu jestem matematyczką
Ich bin Maurer/invon Beruf ♂ Z zawodu jestem murarzem♀ Z zawodu jestem murarką
Ich bin Mechatroniker/invon Beruf ♂ Z zawodu jestem mechatronikiem♀ Z zawodu jestem mechatroniczką
Ich bin Mediengestalter/in Bild und Tonvon Beruf ♂ Z zawodu jestem projektantem mediów w zakresie obrazu i dźwięku♀ Z zawodu jestem projektantką mediów w zakresie obrazu i dźwięku
Ich bin Mediengestalter/in Digital und Printvon Beruf ♂ Z zawodu jestem projektantem mediów w zakresie obróbki cyfrowej i druku♀ Z zawodu jestem projektantką mediów w zakresie obróbki cyfrowej i druku
Ich bin Metallbauer/invon Beruf ♂ Z zawodu jestem wykonawcą części z metalu♀ Z zawodu jestem wykonawczynią części z metalu
Ich bin Meteorologe/Meteorologin von Beruf ♂ Z zawodu jestem meteorologiem♀ Z zawodu jestem meteorolożką
Ich bin Netzwerkadministrator/invon Beruf ♂ Z zawodu jestem administratorem sieci♀ Z zawodu jestem administratorką sieci
Ich bin Notar/in von Beruf ♂ Z zawodu jestem notariuszem♀ Z zawodu jestem notariuszką
Ich bin Patentanwalt/Patentanwältinvon Beruf ♂ Z zawodu jestem prawnikiem patentowym♀ Z zawodu jestem prawniczką patentową
Ich bin Personalreferent/invon Beruf ♂ Z zawodu jestem referentem personalnym♀ Z zawodu jestem referentką personalną
Ich bin Pferdewirt/invon Beruf ♂ Z zawodu jestem zarządcą stadniny konnej♀ Z zawodu jestem zarządczynią  stadniny konnej
Ich bin Pharmakant/invon Beruf ♂ Z zawodu jestem wytwórcą leków♀ Z zawodu jestem wytwórczynia leków
Ich bin Pharmareferent/in von Beruf ♂ Z zawodu jestem referentem farmakologicznynm♀ Z zawodu jestem referentką farmakologiczną
Ich bin Physiker/invon Beruf ♂ Z zawodu jestem fizykiem♀ Z zawodu jestem fizyczką
Ich bin Physiklaborant/invon Beruf ♂ Z zawodu jestem fizykolaborantem♀ Z zawodu jestem fizykolaborantką
Ich bin Physiotherapeut/invon Beruf ♂ Z zawodu jestem fizjoterapeutą♀ Z zawodu jestem fizjoterapeutką
Ich bin Pilot/invon Beruf ♂ Z zawodu jestem pilotem♀ Z zawodu jestem pilotką
Ich bin Polizist/-in, Polizeivollzugsbeamte/rvon Beruf ♂ Z zawodu jestem policjantem♀ Z zawodu jestem policjantką

 

Kostenlose Übersetzungen: klicke hier:

Kostenlose Übersetzungen Polnisch, kostenlos polnisch übersetzen

Eine Antwort zu Polnische Berufe II

  1. Olivia sagt:

    Mir fehlt der Speditionskaufmann…;o(

Schreibe einen Kommentar

